Sweet about me

Dags läget:

Äntligen mår jag bättre, dock klyddar halsen fortfarande =( De gjort ganska ont att svälja haha, menmen ! Blev iaf feberfri igår kväll =)
Ikväll kommer Madde ett tag till mig vi ska kolla på film, najs (:


Gårdagens tv program:

Igår såg jag på Let's dance med päronen, de e faktiskt roligt det programmet ;) Jag menar de finns ju dom som verkligen är katastrofala och Tony i juryn är ju bara så konstig ;) Han blev 'kär' i världens starkaste man när han gjorde någon sån höftrullning HAHA. LAILA SKA FETT LÄTT VINNA!


Gårdagens pratstund:

Igår pratade jag&parina i telefon hur länge som helst, asså fan vilka minnen man har xD
Speciellt den lilla incidenten i E korridoren förra året =/ jag SKÄMS över mit damp, men de e gammalt&glömt (:
De va så att Parina trodde att jag&en kille hade ngt på G så ifrågasatte hon de så fick jag värsta SINNET så hon bara: oooooooookej. HAHA, snacka om dåligt humör /:
Planer:
Snart börjar mitt liv på riktigt, eftersom jag vari halvt deppig i typ 2 månader nu har jag inte haft ork eller lust att jobba men nu ska jag bannemig ta tag i mitt liv igen. Nu kommer väl många tro att jag spelar, men jag har mått dåligt men hållt det för mig själv som vanligt. Men iallafall, min sjukdom kan ha vait mkt påvärkande eftersom jag har&haft väldigt ont på sista tiden..  Men jag ska passa ungarna snart & sen så bär det av till bageriet på sportlovet och påsklovet, jag ska spara ihop till en ny mobil eftersom att min börjar bli kass =)


tack för mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0