Så du dricker öl, du dricker öl?

Blö, jag e riktigt sjuk. TACK till den som smittat mig, har ikke tid för detta :(
Jag har typ sovit sen jag him kom, när mor&far kom him efter att ha tittat på nya tapeter till tv rummet så sov jag som en stock (anar att jag snarka vilket jag gör när jag är förkyld) så vaknade jag av att mamma bara:

MEN EMMA, LIGGER DU OCH SOVER? :O
- 'nej'?

sen kände jag mig tvingad att hasa mig upp från soffan och kolla min bilddagbok och blogg, de e illa att man är beroende! hahaha.



Nästa vicka är det praktik ute på en turistbyrå :) Det ska bli skoj, fas på tisdag ska jag bli torterad av min reumatolog läkare elr vafan det heter ! Höhö, skoj ju! Förra gången sa han ju att de skulle bli sprutor i handleder och vissa fingrar det gör ju nog inte lite ont i fall det bli så :( Kommer ju ihåg smärtan se när jag fick det i fingret fiiiii för vad ont det gjorde, visste hjälpte det ett tag men värken i fingrar och handleder är hopplöst. Faktiskt. Menmen, man får hoppas på lite värme&sol snart så bättrar sig värken kopiöst :)



Sen är det mors födelsedag på 40, sicka bekymmer hon har för att fylla 40, hon känner sig såååå gammal. ha ha ha, min far har faktiskt varit 40 i ett helt år utan av att bry sig ;)
Undra om jag också kommer få sån åldersnoja(?)
Jag ska säga till barnen på dagis att dom ska säga till henne att hon ser ung ut ;)
En gång sa faktiskt ett barn till mamma att hon såg ut att vara 35, gissa vem som skröt om det veckovis framöver ! haha.



Vi i klassen är helt lost i Karsten Torbjer! Gunilla tyckte oxå det var kul när vi berättade detta:
(karsten) : ååååh ååååh åååh
(ngn) : Karsten har du kontakt?
(karsten): NEJ FORHILVETE, JAG LYSSNAR PÅ PETER JÖBACKS JULESKIVA!

HAHAHAHA.



 
Nu ska jag ringa my boss eftersom att jag ska passa deras ungar lrdag kväll om jag är frisk då (:

SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Parina

Nästa vecka får vi ha lunch tillsammans

2009-01-27 @ 19:08:06
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0