It's a Love Story

Idag har det varit en slapp dag, egentligen skulle vi hittat på något men mamma är sjuk igen.. Hon har halsfluss igen, sist hon hade det var i november så de är ikke så bra.
Innan ringde Parina och det var kul å prata med henne, blev faktiskt glad ;) haha, jag berättade om mina ständiga problem XD.

I morgon ska jag passa barn, har egentligen inte lust till det =( Är inte helt återställd känner mig fortfarande halvt hängig:( Men chefen sa att de ikke gjorde så mkt.. I fall jag inte själv mådde dåligt så jag inte orkar.. Samtidigt behöver jag ju pengarna fast jag fick in pengar fån skatten som jag betalt så jag har pengar ändå =) men de kommer ske mkt i vår så jag behöver pengarna. Mögel, ville egentlgen vila  denna helgen innan praktiken menmen, ska sluta whina nu =)

På söndag kommer kanske Madde så ska hon fylla i mina röda slingor =)

Nu ska jag snart sussa, hajs majs!

Kommentarer
Postat av: Parina

haha vad bra du tyckte det men du måste förstå att jag ringer för jag tycker om dig inte endast för att jag är packad (;

2009-01-31 @ 13:32:20
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0