Don't go !

Igår var det släktkalas här, eller 'öppet hus' som mor kallar det för folket fick komma när dom ville efter 1 !
De va ju kul att träffa dom igen men annars är det lite segt på såna kalas, så jg och madde pallade ikke trycket när alla som skulle komma hade kommit så jag hälsat på dom körde vi och hyrde film o köpte gottis och stack him till madde ist!


vi hyrde en skit läskig film, de va en tjej som inte visste vem hennes mor va, så kontaktade en gubbe henne å gav henne adressen till hennes mors gamla hus så åkte hon dit, å i början så såg hon sig själv död :O asså, hon hade helt vita ögon och var helt blöt, sen kom hennes bror så såga han sig själv med. Så han sköt på den döda av sig själv så fick han ju själv skottet i benet SMARTE!?
sen såg dom hur pappan högg i mamman i sängen och hur han försökte döda barnen med att dränka flickan och att låta grisarna äta upp pojken ;O men mamman hade dom sista krafterna att rädda barnen och skjuta ihjäl pappan. Men i vilket fall som helst så eftersom att dom sett sig själva och deras sätt att dö på, så givetvis blev brodern uppäten av grisar och tjejen drunkna och då hälsade pappan dom välkomna i familjen när dom dött ;O skit läskig va det XD jag å madde klarade IKKE av att se alla scener ;)

jag vill se den filmen en gång till ;)




Sen så ville vi åka på äventyr (vart kan man hitta ngt att göra 11 på kvällen?) Men vi körde iaf in till ängelholm och körde föbi uteställena ihopp om att få syn på ngn känd person, men et misslyckades och det slutde med att Madde fick damp så hon körde förbi ett ställe minst 4 gr XD så jävla mobbad är hon :D
sen åkte vi till ekebo för vi skulle hämta syrran, där satt vi å glodde på folk och kom på kommentarer till vissa så vi skrattade tills alla rutor var igen immade XD



Idag är jag sleden och jag vaknade nyss. Pappa är nog bakfull och mamma är trött, snacka om b-låst, de borde vara mor som skulle varit bakfull för de e hon som fyller 40 xD men om pappa dricker dricker ikke mor för hon vill att ngn ska vara nykter fall något händer och det är ju bra :) Så har det alltid varit :) Har sett min mamma full 2 gånger i mitt liv =) hahaha.


Nu har jag pratat av mig lide!!
Fast en grej är ful, 2 släktingar som jag inte sett på ett år kände ikke igen mig:) stabilt!

take care.

Kommentarer
Postat av: Parina

Ska vi knarka groder tillsammans ?

2009-01-26 @ 18:16:41
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0