Don't be dirty ice-cream, baby

Home at last, haha.



Dagsläget:

Wohow, denna dagen har varit helt ok ! Redovisning på turismen gick väl sådär :p men gjort e gjort. Sen skrev jag turism prov å sen lämnade in historian =) Känns skönt, men historian gick åt h*lvete. menmen..
.. sen så slutde vi lite tidigare från historian då va jag me marlene&calle i väntan på booossen.
Men vi slapp gå till stationen för vi fick skjuts av Calles kompis haha, latisar =) När jag kom him lagade jag foder & nu sitter jag här å degar, rätt skönt.


Parina, imorgon på hålan får vi ta lite nya bilder  ;) hahha.



Ska jag ha långt elr kort hår?
HÖ HÖ HÖ, men jag kan dock ikke säga att jag saknar mitt långa krylliga hår xD


TAKE CARE.

Kommentarer
Postat av: Parina

I belive in mirecal. Were you from ? You sexy thing ! (;

2009-01-19 @ 18:32:10
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Du är jättesnygg i den frisyr du har nu!

2009-01-21 @ 20:12:02
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0