Buffalo Soldier

.. diggar bob marley, han är heff.


Dagen:

Jag f- Kom till skolan 9, då fick man reda på att de vAa håla tills 11, kändes lönt?
sen var det samhälls kunskap, inte mitt starkaste ämne precis för jag är inte så insatt i politik elr ekonomi på de viset.

jag fick damp igår för jag frågade pappa om inte Danmark är ett rikare land än Sverige efter som att om man ska växla 100 danska kronor får man ge 150 svenska :S fast nu tappar dom ju rejält på att vi inte åker över och handlar på samma sätt som förr, fast alltid när jag är i danmark så är där alltid kryddat med folk & jag drömde om gågatan här om natten ;S sist jag var i DK handlade jag kläder & de blev mega dyrt :O haha, snacka om ruinerad som när man handlar grönsaker på mat öppet i kvidinge :O haha. så pratade vi ju även om Barack Obama, eftersom att han numera är president, visst är han mega poppis men då kan han väl se till så det ekonomiska blir bättre för alla parter ? :) hahaha.

sen var det idrott, najs med styrketräning & Yoga. fast jag känner mig helt slut i kroppen faktiskt!  men de är skönt på ett sätt.
Sen var det affärsturism, vi läste och sånt.. sen började körteorin =) kommer nog bli ganska sega men lärorika lektioner, de känns bra att börja läsa teorin, gick igenom vägskyltarna innan och jag kan faktiskt en hel del även om pappa tveka på min förmåga, men sällan liksom? Men jag tror han gör det för jag ska sätta mer press på mig.. menmen :p

jag ska vara ärlig & säga att jag skulle egentligen städa och baka idag men jag struntade i det, har ändå gjort masa annat ist.

 Allt & inget?

Hehe, de ska bli kul å leka med Maddiis på lördag sen ska vii ut till träsket å hämta frida :P hahaha..
Jag kör stenhårt med mina: JEG KENNER VA JEG KENNER FORHILVETE & Å HUR FAEN SKULLE JEG KUNNA VEDE DEI? hahahahaha, de smittar av sig på dom andra :) Najs majs må jag allt säga.



Tveksamhet

nu börjar de dra ihop sig för färgning elr slingnig för mina röda slingor börjar bli jävligt fula.. frågan är om jag ska satsa på mörkt hår eller ljusare? Typ blonda slingor i hela håret? inte hel blond men ändå..
Dom flesta tkr mörk men jag vet ikke! haha.

HAJS MAJS !

Kommentarer
Postat av: Parina

Väe fän man ?

2009-01-21 @ 21:52:28
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0