you're on my heart just like a tattoo

Dagen:

hyffsad dag i skolan :)
I morse satt jag med hanna&josse å några andra å diskuterade lite=)
Sen hade vi administration, lika "kul" som vanligt när man redan kan det mesta ;)
Sen var det turism, där pratade vi om praktiken och annat vi hade på hjärtat:)
Sen var det samhälle&historia, jag fattar nada, menmen :)
påväg till bssen dissade jag mig själv! Fasen emma!!!
Jag och oskar diskuterade "normalt folk" så smarte jag sa att det var ju individuellt hur man värderar ordet normalt..


DAGENS DISS GÅR TILL....... mig själv -.-'

Oskar - Men då är jag ju normal :D
Emma - NEJ?! :O
Oskar - Men de är ju enligt mina värderingar.

FAN ATT JAG SA SÅ :D -.-'  !!

haha, men oskar är ju ganska normal ändå, v bara skämtar men.... han får sina ryck ibland när man har rätt att få tvivla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0