wiiiiie

FETT rolig dag asså!
Ja fick se deras planering inför detta året, sen lära mig lite ad här finns å göra och olika arrangemang som dom har nu. Sen fick jag börja svara i telefon och koppla till dom andra fall de beöhvdes :D
Sen luncha jag med Parina =) nice as always =)
Efter lunchen pratade jag med dom som jobbar där och fortsatte svara i telefon, sen så fick jag börja designa och skriva ut biljetter :D

Asså tiden gick sjukt fort :) Fett kul, jag vill jobba med turism efter skolan, lätt fett!
Sen när jag tog bussen hem så skulle therese åka samma buss så vi snackade :) Mkt trevligt!
Sen fick jag ett mess av mor att far hämtar så fick jag köra hem :D I mörker ;) höhö, de gick skiiit bra å far va stolt :D

HAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0