Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång

jahapp, sugig helg faktiskt ..


i fredags va jag hemma, vi beställde mat och kollade på Let's dance, mamma är ju sjuk så de blev inte som vi planerat.. 

IGÅR:  så sov jag halva dagen innan jag åkte till Lillian&Ola för att passa deras barn. Dom var nog ungefär lika trötta som mig, jag gjorde varsin semla så kollade vi på film, lekte kurragömma & pyssla. Sen gjorde jag kött & potatisgratäng å sen såg vi en film till sen ville dom slå in de dom pysslat för deras föräldrar fyller år idag elr imorgon. Sen gick dom å la sig, tyo vid 8 ! Jag tyckte ju att de va VÄLDIGT kul att sitta där.. de e faktiskt rätt läskigt :/
Men jag pratade med Polski i 1½ timme i telefon sen slumrade jag ett tag på soffan sen såg jag Wallander som gick på tv'n.

Idag:  Slappat & övningskört med far =) Jag körde å hämtade syrran sen hem :D pappa va stolt =) De va skoj..
Snart ska jag stryka kläder till veckan för jag vet ju ikke om jag får sprutor på tisdag å då är jag rätt handikappad till torsdag iallafall!

PUSSSSSS.

Kommentarer
Postat av: Parina

vilken färg har själen ?

2009-02-02 @ 22:25:48
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0