Rådjursöga?

haha, igår i skolan hade jag&parina 80 tals mode (: haahaha.. sen efter skolan åkte jag hem; baka, städa & gjorde mg i ordning sen kom Marlene och hämta så åkte vi upp till josse! Sen kom Sandra (pia), pontus, chris & malin. Vi spelade ngt spel som jag och marlene förlorade på.... kan det bero på att vi va ganska pagged!? :D De v ett sånt spel när man ska förklara ett ord fast med andra ord. Typ såhär där står "kartong" så ska man försöka få andra personen att fatta vad man menar XD haha kul var det iaf !
Sen va det kul på bhof fram till 12 sen blev det sugigt :P menmen, de va kul&komma ut & kul å festa igen (:

















Josse sa att jag har rådjursögon & alla vet att  malin älskar jan-ove :D

Nu har precis folket åkt hem, blev ändå ganska trevligt för typ alla dog av skratt när vi berättade om vår golden retriver som va bög.... HAHA

snart ska jag sova  (:


HAJS MAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0