My Atlantis a million miles away

Gårdagen:

Praktik, lunchade med Parina, hennes handledare tror jag det var hon va riktigt trevlig :)
De va mkt å göra igår så dom höll på att jag kanske skulle få jobba över å sånt höhö.
Sen kom Nathalie lagom tills jag slutade så gick vi i stan ett tag, sen tog vi bussen him!
Sen fikade jag å så sen drog vi iväg å handla då smsa denise mig å frågade om vi skulle glo film så de gjorde vi!



Dagen:
Slapp dag, så jävla trött :D haha. Jg ska dra till Nathalie vid 6 =) najs majs..

Kommer dck ikke på ngt att skriv om nu :(.. SEE YA!




Det var INGEN höjdare med snö ;)...

Kommentarer
Postat av: Parina

Haha och till Sebbe säger man : Kul att du frågade men aldrig i livet

2009-02-07 @ 17:06:58
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0