Inre aggressioner

"HEJ VAD HETER DU DÅ? - JAG HETER EVERT OCH JAG HAR EN GRODA I FICKAN..." jag kunde bara inte förmå mig att gå upp 5.05 när majslåten spelade sin ljuva stämma, fick nästintill gråt damp. så jag låg i sängen i typ 5 minuter till sen blev det bara så att jag segade mig :( så jag fick äta frukost i bilen till klippan och när vi kom till stationen var där ingen buss :O jag bara: :O:O::O:O:O:O:O:O:O KÖR FÖR HELVETE! hahahaha, men sen såg jag att bussen kom -.-' och är jag väl kom till jobbet va mina jobbe skor väck........ jag fick sinne igen och gick ner å fråga var dom va.. jo då hade där varit storstädning och allt som va på golvet böev slängt och dom hade inte tagit upp mina skor :s så ja fick ha mina lacoste skor på jobbet. KUL LIKSOM!



sen gick jag till hon som är ekonomi ansvarig så fick jag ett anställnings bevis :D jag var bara provanställd innan ju :D
GR8 !
sen gick dagen undan, jag har jobbat som en iller gjort skiiiit mkt!
sen tog jag bussen till kvidinge skulle av till Löhr montage (dvs min morbrors företag) .. sen gick jag därifrån å nästan enda till Sånna och åkte med far hem. Fan är helt slut

bara jobb imorgon med !

HAJS MAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0