Heartless?

Egentligen är faktiskt killar till bra besvär i kvinnors liv!

 Asså om man redan har en man och är lycklig så är det ju najs men när man är singel och kräsen så är det fan bara besvär! & både jag&min kusin har tendenser till att vara jäkligt kräsna och det är faktiskt på både gott&ont.

Det bevisar ju på att vi inte tar vem som bara för att det ska så va utan vi verkligen funderar och vi vill helst lära känna personerna ganska bra innan man ens tänker på förhållande, vi vill gärna få uppmärksamhet ngn gång under dagen för att inte känna oss bortglömda och vi vill ha ngn som väntar på oss.

haha, sen så är vi såna som kollar mkt på killens umgänge och då hans utseende och framförallt hans inre.
Sen våran "kräsna" lista drar jag inte ens här för den är ganska... annorlunda?

Både jag&parina snackar om män dagligen för dom är underliga att förstå. Man kan inte ens försöka sig att sätta sig in i en killes hjärna :S Det är helt weird!

menmen, ngn dag kanske allt löser sig till slut ? HAHAHA

en grej som är ful: har något eller ngn irriterat en kille så är dom nästan alltid sura på tjejen men sen om dens killkompis dyker upp då jävlar är det glada miner !!!
Och det är sant

Kommentarer
Postat av: Parina

Mahaha män är bara besvär, i alla fall i vårat liv :P

2009-02-25 @ 18:41:03
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0