A MILLION CANDLES BURNING

Då va det slut på jobb denna veckan! idag gjorde jag sportbräck och säterknutar :) men jag tar dagen från början:
Solfrid hämtade mig 6 så fick jag skjuts av henne till jobbet, blev mktmktmkt glad! sen så när jag kom till jobbet så fick jag tömma gårdagens bröd&kakor sen dammsuga alla hyllor och sen fylla dit nya bröd&kakor :P
sen när de va klart med dekorationer osv åså tog jag&lasse frukost sen gjorde vi sprotbräck och säterknutar och sen tömde jag frysen på grejer till morgondagen, sen slutade jag (:
sen väntade jag på far i 30 minuter vifd motorvägen sen så åkte jag till sånna smide å löka där i 20 minuter sen åkte vi äntglien hem :D


2morrow ska jag kolla ut nya brills:D

hajs majs




skadade mig på jobbet -.-'
HAHAHAHA XD

Kommentarer
Postat av: Parina

Vad har du gjort med dina händer ? eller din hand ?

2009-02-19 @ 20:36:37
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0