You are in PAIN!

Hel crazy helg, IGEN! tredje på raken, bra emma bra!?
Förkyld, hes och hostig som fan. Men det hindrade ikke mig för att först gå i skolan, sen städa sen jobba och sen dra till Parina och chill kröka och göra vid mig.
På dagis(jobbet) var det faktiskt Lucia firande i logen, mysigt men sjukt kallt.
Efter att all personal fått fina julklappar från föräldrar&barn (Jag fick också:) , föresten vi fick after eight, julskum, ljus, servetter och en sån halmbock :) mkt fint. Ja och efter det så skjutsade mor mig till Parina, då gjorde vi vid oss och sen kom denise party(fylle? men vafan vi är likadana) gris och sen skjutsade parinas far oss till åstorp till patrick på förfest. Där vi blev stupfulla alla tre, vi pratade om saker som inte är rumsrena, parina slängde isönder sitt läppstift och vi sjöng Teddybjörnen Fredriksson för Ted, vi stod i en ring i väntan på bussen och gjorde det (hur fulla var vi då?).
På bussen var det ös, och jag höll på att kissa på mig.
Inne på Knutpunkten sprang jag nästintill till toaletten, ooooh det var också årets kiss.
Vi stack till Stinsen där jag blev bjuden på ngt gott =)
Vandringen till Tempel minns jag inte mycket av, inne på tempel var det rätt skoj(det jag minns). Kass musik men det var klart galet.
Bussen hem ville man bara försvinna, fan sitta en hel jävla timme full&hes.
Och i åstorp så kollade en kille konstigt på mig (jag vet att jag kände igen honom)
Killen: DU!
jag: ja?
Killen: nejförlåt jag trodde det var du som känner andré?
Jag: ja det är ju jag ?
Killen: ja jag tänkte väl det blablablaa
Killen: VI ÄR SNYGGA DU&JAG, VI ÄR BÄST!

Så ringde det en klocka när jag kollade på den andra killen, för han var också med när vi firade André.
Det var ju kul och träffa dom igen !
 
Igår var jag bakfull som fan, mamma å pappa väckte mig typ 9,30 ! så åkte jag till Jens(parina, för er som ikke vet) och hämtade mina grejer, jag kunde knappt prata !
Jag sov skit länge sen, och på kvällen chillade jag hos jens!

Idag ska jag bara sy och chilla som fan!
PUSS!






Kommentarer
Postat av: Betty

Drink all day play all night (;

2009-12-13 @ 12:17:33
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0