Kärlek

Känner att jag vaknar att jag kastas in i 
Världen full av åsikter i världens hiearki
Ja, du måste tycka du måste veta vad som hänt 
Är du inte uppdaterad i USAs nya president 

Va fan
Vet du ingenting 
Dom som flyger dyrast för tillfället är Ving 
Va fan 
Läser du din post
Har du inte sett filmen om sagan om en ring 

När jag slår på tvn möts jag av anorexi
Undernärda kvinnor som ryms där inuti Ja, allting ska bedömas och allting har ett pris Men allting saknar värde och skapar en inre kris Va fan… Hur ska man orka hur ska man hitta upp När du är åtta får du betyg och sminkas upp Ja, den som är starkast den som debuterar först Och den som väntar kvar han är den mesen som är störst Va fan… Va fan Vet du ingenting Dom som inte gräver djupt dom hittar aldrig in Va fan Vad gör du med ditt liv Utan kondom kan du faktiskt få HIV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0