Born in the USA

Denna helgen var crazzzzzzzy!
I fredags var jag hos patrick så kollade vi på Ullared & Flickan som lekte med elden. Sjukt bra film alltså ! =)
Igår så var det crazy om ngt :)
Jag åkte hem till madde vid sju eller ngt så fixade hon min frilla och sen kom emma t och hämtade oss och körde till ängelholm och hämta upp amanda. sen drog vi hem till amanda på förfest och sen taxi till stan. Taxi chauffören tyckte nog att amanda prata liiite för mkt ;) det sa han nog med om jag ikke minns fel.
så släppte han oss vid torstens så drog vi in där (jag å madde gick på toa och det var nog årets nästlängsta kiss efter förra helgen för förra helgen var längre haha) och vi blev bjudna på shots av ngn kille ^^ jag och amanda fick vars 2 =) efter de så gick vi till bhof och var där resten av kvällen och jag blev LYCKLIG när dom spelade bruce springsteen - born in the usa !
Robert kom och hämta oss, det var schysst !
Jag somnade nog vid halv 4, jag drack typ 2 liter vatten innan jag la mig för att se om jag slapp bakfylla denna söndagen. Det var faktiskt bra :)
Vaknade kl. 9 av att mamma satte igång Carolas julskiva där nere, och jag visste att hon skulle julbaka och att jag lovat henne att hjälpa till. Så jag tog mig i kragen och gick ner.
Jag bakade chokladbiskvier och resten gjorde vi tillsammans (mamma hatar att baka chokladbiskvier)
Kände dock att jag fick ta lite powernap, typ 1½ timme efter lunch, fett skönt!
Nästa helg blir det Tempel, wohow!
Ta hand om hälsan det ska jag göra fram tills fredag :)
PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0