With a rebel yell, she cries more, more, more.

Idag var det första dagen på praktiken och jag trivs som firren i vannet.
Detta smset fick jag i morse och jag fullkomligt dog av skratt, bara utbrast i skratt och ja, jag vet att jag har seg humor men det var så jävla roligt på morgonkvisten:
"för vi ska banta i neon, på vår resa genom natten och vi ska färdas i en symfoni mot havregryn" (Mitt, Sanna och Maddes motto)

åh gud, skrattar fan fortfarande.
Jag är ju inte lite kall, vatt ute hela dagen i detta kyliga väder men de va kul ändå. Det är JÄTTE kul att jobba med barn och jag har tillochmed dratt ner på mitt svärande. Jag svär adrig på jobbet men hemma å sånt svär jag som om jag får pengar för det. Men nu har det minskat ;)


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det citatet knycker jag!

2009-09-01 @ 08:58:10
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
Postat av: Mathias

Gör du så, säger upphovsmannen =)

Postat av: emma

Vilken tur att Gunillafick godkännande från upphovsmannen Mathias =)

2009-09-01 @ 16:36:33
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0