OHLALA SUMMER 2009

Detta har varit den bästa sommaren på länge kan jag ju bara medela! Tack för allt alla som förgyllt mitt sista sommarlov förevigt! Och denna helgen har varit oslagbart NAJS!
Hawaiifest i fredags, det var my&rebeccas 18årsfest. FETT NAJS, MED FETT NAJS FOLK! Kan det bli bättre ;)?





Näää, inte en kotte var nykter !
 
Igår så bar det av till Myzi med 16.52 tåget, där jag mötte Emelie ♥
Så lagade vi mat och lyssna på musik å snackade i det oändliga!
Sen drog vi till stationen och åkte till Klippan och var på Klippan festen , FETT NAJS!
Tack som fän babes ♥
Träffade även Sandra & Pontus, Madde&Therese och Robin&Dennis där!



Denna bilden på Danne Stråhed får avsluta mitt blogg inlägg, om ngn vill se fler bilder så kika in i min bilddagbok :) http://emziii91.bilddagboken.se
HA DET GUTT!

Kommentarer
Postat av: emma.

Så lilla emma har en blogg ;D då vet man det! hihi..

2009-08-02 @ 13:27:50
URL: http://aama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0