Jag önskar du låg tätt intill.

Jaha, sista, ABSOLUT SISTA dagen på sommarlovet, eller ska man säga sommarloven?
Känns konstigt just nu, men jag har ändå jobbat bort hela dagen, sen var jag en slagen hjälte som somnade i soffan i sisådär 30 minuter. Behövligt. Men framförallt skönt.
Detta har varit en bra sommar. Många härliga minnen som jag ska ta väl vara på, som man kan tänka på när man är utmattad. Jag gjorde det nyss faktiskt, log&fnittra till och skrev vidare.
Känns som att jag har grus i ögonen nu med, och jag måste städ mitt rum. Skit kul. Men valet är antingen ikväll, eller imorron innan skolan börjar, lätt man tar ikväll då. Mums, det är sånt man längtar efter.
Det var iallafall en händelserik dag på jobbet, kul med omväxling, men de är det ju nog varje dag på ett dagis.
Jag vill jobba med barn, de har jag kommit fram till under sommaren, jag har behövt denna sommaren för att hitta mig själv ordentligt.
Tack alla som gjort denna sommaren oförglömlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0