Fuckin' with me!?

HAHAHAAAAAAA, åh gud jag bara älskar när jag och Polski fjantar oss! Fifän de e kul. Igår så beställde vi flottemat, så körde vi en runda med Cadillacen ;) Och skrek BÄÄÄ till alla fjortisar som glodde så dom höll på å tappa ögonen. Efter en tur genom byn så åkte vi till pizzerian å hämta maten. Där fann Polski sin kärlek :) SKOJA! Ganska kul när vi skulle köra där ifrån så backade Polski upp på trottoar kanten med Cadillacen - 59 hahaha! Den VROOMA lite granna ;) Sen krängde vi så in i hilvede, jag hade ikke ätit på 7 timmar 8-I Sen så lyssande vi på SMOKIE för dom är bäst och kom på en bra dans till en låt (: Sen så skjutsade vi Polskis pappa till Lj-hed, sen kollade vi på PLAYA DEL SOL! Fett najs!
En mkt, mkt, mkt skojjig kväll! (:

Jag är ju knappt vig ;)

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Parina

gummikvinnan (;

2009-08-09 @ 00:38:55
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0