Juni, juli, augusti

Okej, det är för tidigt med Gyllene tider men man får fan riktiga sommarfeelings, speciellt av "juni,juli, augusti"
jag älskar gyllene tider, dom är fett bra.. jag blir så glad av dom låtarna ;D
och det är ju trots allt sommarväder ute, jag känner mig så pigg & glad !
idag så solade jag&nikki tikki mazala & osse manhagger på bänken utan för A korridoren :)
HÄRLIGT VARMT :D
nu är jag riktigt sugen på grillade köttfärsbiffar, pasta sallad & tzatziki =)
fasen att mutti nog ikke pallar göra det idag ;( jag är ikke på laga mat humör idag ;p
imorgon så ska jag plugga hemma, för vi har ingen engelska i heller.. så jag ska plugga med turism å historia!
sen är det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV :D




HAJS

Kommentarer
Postat av: avard

that´s our name ;D

2009-04-02 @ 22:38:17
URL: http://avard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0