Hello, hello turn your radio on !

tänkte att jag skulle blogga lite nu, det är underbart väde ute & jag ligger ute & solar mellan 12-15 varje dag :) annars så nu på lovet har jag övningskört skit mkt med mamma :) !
& sen har jag å mamma varit ute å gått 1 timmes rundan varje dag.
hoppas mitt blodtryck kanske kan minska nu. hade varit skönt.
jag har egentligen ikke så mkt att säga för jag är mest stressad (ikke alls bra!!) pga skolarbetet som jag ikke gjort i veckan, mögel. jag får sätta mig imorgon eller p måndag med det för ikv ska det faktiskt firas påskafton. Eftersom att jag ikke hittat ngn fest så ska jag vara hemma med päronen. men de kan ju vara gutt det med.



take care!

Kommentarer
Postat av: malin

snygg frilla du skaffat dej. Du passa riktigt bra i lugg måste jag säga.

2009-04-12 @ 12:28:10
URL: http://coolbear.blogg.se/
Postat av: emma

Tack så mycket malin :)

2009-04-12 @ 16:34:53
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0