en minut i min ensamhet.

igår så låg jag ut & solade hela dagen för det var så härligt väder! sen tog jag å mor med hundarna på en timmes promenad, och när man kom in i skogen KRYLLADE det av pissmyror ;( jag som hatar dom :( så vi halvsprang tills vi kom till Bjersgård. Men jag känner mig ändå lite stolt för i fredags gick jag till ängelholmsvägen, det är typ 3-4 km haha. & det gjorde jag enbart för att jag skulle kunna klippa mig (: & turen igår är typ 6 km & den ska jag gå idag med . Så jag får minsann motion! =)

Efter det så gjorde jag vid mig, käka grillat sen övningskörde till Josefine, det gick bra!
Jag&josse kollade på P.S. I love you, den va bra & de va skoj (:
MOHAHA, sen tog jag&mor en runda till frida&hennes vän för att kolla så odm ikke hade fede festen för fridas vän hade huset för sig själv. Okej, där va ikke fede fest men dom gömde nog sina män på ovanvåningen för frida va arg som ett bi när jag å mamma kom, hahahahhaahhahahahaha.

Idag ska  jag kanske plugga fall jag får lust för det, sen ska jag övningsköra & hämta syrran & sen ska jag nog bara chilla! NAJS!


Kommentarer
Postat av: USA

Jätte vackert kineskid <3

2009-04-05 @ 21:57:44
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0