The Answer my friend is blowing in the wind.

Just nu dricker jag mammas egna flädersaft & äter naturgodis å lyssnar på Metallica (:

Nu ska jag berätta om denna dagen:
På morgonen hade vi Blatte-Matte i turism, ikke så möd gjort!
Sen hade vi svenska, vi såg sova med fienden, jag måste säga att den filmen berör mig verkligen. Har sett den förr å jag tycker den är lika hemsk var gång! Jag verkligen HATAR såna jävla äckel män som är såna mot sina tjejer. URK!!!!
Sen hade vi samhälle å de va ikke möd gjort där heller.
Efter det var det idrott, dom andra spelade handboll å jag va ute å gick för mina axlar tåler ikke handbolls spelande längre.
Sen hade vi prov, hoppas det gick bra :)

Sen va jag inom en affär å kollade på en grej till Slibbet, men där va inget!
sen kom bussen, när jag kom hem städade jag hela huset å förberedde maten; Egen päremos & Kassler som varit i ugnen med all round krydda! Jag må säga att jag e slut nu, OCH trött på att laga mat:D Gjort det rätt mkt senaste tiden, för mamma har varit sjuk å jobbat över å gjort dittan å dattan. Pappa gör aldrig maten, har säger att han inte kan ;) 
Å dessutom har pappa jobbat öve både i måndags å igår så man kan ju ikke begära att han ska göra mat när han kommer hem 8 typ xD

Snart ska jag&mamma köra å handla lite, sen ska jag fan bara vila! Fast ja, måste ju äta med å sen plocka undan efter maten men ändå =) JUST JA, jag måste städa kaninburen :( Känns som denna dagen aldrig tar slut?! :O

Njä, nu ska jag gå ut så jag e redo när mamsen kommer :) 
 
Ha de bra! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0