Takida (v)

Jag bara älskar takida. deras låt: Handlake village har ju blivit poppis nu, fast jg har haft den sen i somras. Tröttnar dock aldrig på den. Sedor å lyssnar på Takida nu, tur mamma ikke e hemma, då hade hon strypt mig:D Hon hatar rock över allt annat & jag älskar det ;).. Brukar få höra klagomål om för hög musik, OCH när jag spelar rock. Fast juste, min pappa gillar med Takida :* De e bara mamma&frida som klagar (:

& jag bryr mig ikke så möd, för frida spelar sin j*vla "You got the sweetest ass in the world" låten 24/7 och jag blir så aggressiv, innan va det ALLTID "bag in da box" vaddå haka upp sig ;)?
& mamma lyssnar på Agnetha Fältskog i bilen, vissa låtar e bra men de blir för bra ibland. Fast e grej e rolig, iblan dhar jag värsta partylåtarna på min cd's som jag ibland tar ut i bilen, så blir mamma givetvis förälskad i dom, såsom: Lady Gaga - Pokerface & Velvet - Take my body close & DESTINATION UNKNOWN :D . Hon bara: WOW, en gång till, den där disco låten :D HAHA, de e så sött :)

Kan man kära moder komma hem med min medicin snaaaaaaaaaart?! Fast hon messa nyss att hon ska jobba över :/ Ska behöva vänta ännu längre ! Mina 600 mg Ibumentin funkar ikke längre ;( De e sugigt. De va helt sjukt, höger sidan av kroppen va helt öm, från fötter till knä till axel & rygg, de e skit jobbigt :( ... Ska dessutom nog inte till min läkare fråns i februari ! Om de inte e kris förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0