Plundringtåg på Starshine i Ystad.

Blö, har majs ont i benet, hahaha jag sov skiiit gott så vaknade jag runt 11, då hade det varit strömavbrott xD
jag vaknar skit lätt, hade 3 missade samtal + sms såg jag xD

Fast jag drömde en sorglig dröm, jag drömde om mormor, jag kan inte komma ihå hur hon såg ut innan hon blev sjuk. MEn alltid när jag drömmer så kommer jag ihåg. Visst kommer jag ihåg när jag ser bilder, men i mitt huvud ser jag bara när hon var sjuk. Jag saknar henne bara mer&mer när jag till och med drömmer om henne.
I drömmer gick jag runder i hennes hus, allt såg ut som det alltid gjort och hennes hund var också där. :(

haha, när jag, frida & madde var små så lekte vi ALLTID i mormors källare, asså när man kom ner för trappan så va där 3 rum & ett skafferi typ, i det ena rummet va där liksom 2 rum, där byggde jag & madde upp värsta lilla hemmt med alla dom gamla möblerna ochde gamla porslinet. haha, så skrev vi en sån här lapp på dörren: "Här bor Madde, Emma & Frida, knacka innan du går in och om ingen svarar får du inte gå in!" och en gång kom där ngn gubbe, typ en rörmokare kanske som skulle in där, så hade inte han vågat gå in där bara för den lappen :D haha.

- take care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0