Nomineringar

Jag&Parina har jämt knasiga ideer på G. Vi har kommit på att vi ska nominera vissa grejer.

Camilla är nominerad för "årets kommentar" med sin berömda - FAN va OBEKVÄMT!

Sen är Sofia nominerad för "Årets flesta prövotids tillfälle" - Du vet att vi bara skojar med dig ;)

Klippans kommun är oxå på prövotid - Inget skämt. HAHA

Vi tänkte sätta Sanne i kjollen på prövotid, men vi drog faktiskt tillbaka det.

Gunilla är nominerad för den sötaste läraren - Alla i turism håller med.

MIN diss: TROLIGT är nominerad som den mest spridande, tom Parinas mamma och min pappa använder sig av den.

Puttin' on the ritz är nominerad som den mest heffigaste låten

Singing bee är nominerat som klart mest sångvänligaste programmet

Turism lektionerna är nominerade som helt klart bäst

Vår lisebergs tur är nominerad som årets utflykt

Viva la vida är årets låt - den e IKKE te å UNDERSKATTA

Årets iland/heffa problem är: Skolmaten, klockorna & värmen

Årets låt namn; Imma Imma & Parina, Parina, Parina ooh yeah

Årets bonnekommentar: GE HID MITT PENNSKRIN!

Årets textrader: You're so gay and you don't even like boys, PMS like a bitch I would know, I'd lie for you and that's the truth, I will do anything for love but I won't do that

Årets män: Mesbonnen & Parinas man & Dr Phil

Årets favoriter: Jag talar ut med Mange Schmidt & Rock Away med Lazee

Fler förslag till nominering, skriv :)


Kommentarer
Postat av: Parina

Viva la vida till årets låt ... den är inte till att UNDERSKATTA



I wan´t you to MOVE till årets diss



årets ilandproblem är nog skolmaten,värmen och klockorna xD



årets namnlåtar är Imma imma & Parina Parina Parina ohh yeah



Årets bonnekommentar: GE HIID MIDD PENSRÄIN

2008-11-13 @ 20:34:54
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Parina

Årets textrad: you´re so gay and you don´t even like boys, PMS like a bitch I WOULLD KNOWE, I lie for you and that´s the truth

2008-11-13 @ 21:09:50
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Parina

Jag kom på em textrad till :P NAKEN CHOCK! NAKEN CHOCK! SEXATTACK OCH KÅTBOCK, KÄNDIS VISAR PENISEN I SMÅBARN I SIN MORRONROCK

2008-11-14 @ 19:18:28
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0