Konichiwa Bitches

haha, Parina berättade för mig att Konichiwa betyder hej på Japanska, lite jobbigt att säga det var gång man ska hälsa ;) Så ja Robyns låt Konichiwa Bitches betyder = Hej Bitchar xD
Nu sitter jag här å lyssnar på 80tals låtar (: De e ikke te å underskatta när man dessutom är en vinnare ;) HAHA, jag tävlade med en polare & jag vann faktiskt!
Idag har det varit en najs dag, haha det roligaste va på svenskan, vi kollade på slutet av "sova med fienden" så va det den scenen när Laura & han Ben kysstes i trappan, alla satt sånt inne i filmen så helt plötsligt  skrev Camilla ut: FAN va OBEKVÄMT! HA HA HA, jag trodde att jag skulle dö av skratt.
Sen e ju oxå en klassiker: ge HIT mitt PENNSKRIN! & även denna som jag&parina&putte diggar: Jag sprang så fort så det var omöjligt för kamera mannen att skaffa repris på det.
Ouch, jag har trög humör!

Imorgon ska jag IKKE glömma en sak som jag vill att vi ska ha i vårt klassrum :D Hoppas Gunilla blir glad;) Hihihi.

Min pappa skickade nock VÄRLDENS fulaste mms till mig idag asså, trodde jag skulle trilla av stolen! haha, Polski & hennes pappa gillade nog den & en annan polare älskade den ;) haha!

Nu orkar ikke jag skriva mer!
Take care.

Kommentarer
Postat av: Parina

Konichiwa Bitches (:

Asså Camilla är lätt nominerad för årets roligaste.

Haha och Sofia är nominerad till person på mest prövotid :P haha men vi tycker ju om henne med ändån.

2008-11-13 @ 20:03:38
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0