Killar orsakar fara i vardagen

Polski e faktiskt en vis kvinna, när jag va lite olycklig i torsdags så sa hon; Killar orsakar fara i vardagen. Jag kan inte annat än & hålla med (:

Jag lekte med Polski i fredags, asså vi e inte fullt normala, vi köpte massa exotiska frukter & EN KOKOSNÖT. Nu till det stora problemet, vi kunde ju ikke öppna den HAHA. Så sannas pappa hämtae sin borrmaskin och borrade hål i den så hällde vi ut mjölken i glas, sen delad han kokosnöten med en kniv så vi fick varsin halva. FI FÄÄÄN de va de äckligaste jag druckit :D och kokosköttet va ikke heller en höjdare precis ;) De va inte värt besväret. Sen kollade vi på Idol, har nog inte skrattat så mkt som jag gjorde den kvällen.



Igår va jag hos Nathalie & Parina va med där :D Liiiiite kul vi hade det :)
Vi kollade film & mobbade oss (som vanligt)



Imorgon e det skola igen ;O
Men de lär väl bli skojsigt ändå :) För vi har jätte kul, vi i turist gruppen :)

Kommentarer
Postat av: Parina

Ja du har mig och jag e skoj (: tack för i lördes

2008-11-02 @ 21:01:46
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0