JUL!

.. jag har julstämning som FAN! Va med Polacken&Madde å shoppade :) Fett najs!
Jag har bestämt mig vad jag ska handla till the pears :)
Vi ska ha sån mysig hemma jul! De e sååå mysigt & jag o mamma brukar alltid julbaka o sånt i december, vi gör alltid minst 7 olika julkakor :) & sen gör vi alltid massa hemlagad mat, de enda vi köper som e klart är prinskorvar  & rödbetssallad :) Annars gör vi allt själv :) Vi lägger in sillar kokar skinkan, egen gröt, egna köttbullar, gör brunkål, janssons frestelse och ja.. allt som hör julen till =)
De e så mysigt när vi gör egna pepparkakor och massa olika kakor, jag ÄLSKAR det:D
Och på lilla julafton sitter vi i fin rummet å lyssnar på julmusik, knäcker nötter, öter lite julmat och smakar på gröten som vi gjort på dagen. Så sitter vi där och kollar på granen o alla klappar å spelar ngt familjespel. AAAH me like :) (v)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag längtar också till julen i år - ska ha alla mina barn och barnbarn hemma för första gången på länge! :)

2008-11-04 @ 19:26:53
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0