I'm dancing with myself.

HAHA, jag&polski har stora grejer på G ;) Vi ska göra en video som vi ska lägga ut på youtube ;D Fett kul kommer den bli :)

De va fett smärtsamt å gå i skolan idag! Jag hade tänkt försöka gå lite imorgon iaf, ska ringa farmor redan ikväll å fråga om hon kan häta mig imon om de behövs!

Snart HELG !

Sorry Parina, men jag ska börja skriva Veckans låtar (topp 10)  på torsdagen, hoppas de e lugnt :)

Veckans låtar:

1. Konichiwa Bitches - Robyn
2. Dancin' with myself - Billy Idol
3. Smells like teen spirit - Nirvana
4. Pour some sugar on me - Def Leppard
5. Somebody is watching me - Michael Jackson
6. Little white secret - Agnetha Fältskog
7. Brown eyed girl - Van Morrison
8. 17 år - Veronica Maggio
9. Turn around - Bonnie Tyler & Meatloaf
10. I'd lie for you - Meatloaf

Jul special:

1. Det strålar en stjärna - Agnetha Fältskog
2. Oh Helga natt - Carola
3. Have yourself a merry little Christmas - Anna Hertzman


Tack och hej majskolvspastej (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0