I wanna lay you down in a bed of roses

- Ja, denna dagen uttrycker jag såhär: SKIT.
De va ganska segt på julmarknaden men vi fick en del sålt, och efter 3 hade jag rälig migrän så mama fick köra hem mig, så tog jag en tablett o sov ett par timmar. Ingen skön sömn för jag hade massa mardrömmar och de kändes som att jag sovit i 3 dagar.
Sen vaknade jag å madde bättre så satte jag mig vid datan ett tag för att kolla läget, ja då gick strömmen!!!! Hela Rösas ström va utplånad :( Vi har strömlösa till 8, lagom till "ensam mamma söker" . Bäst va det, för det var det sista avsnittet.
Dom valde iallafall rätt män :)

Nu e jag lite frustrerad för jag har liksom inflammation i mitt vänster ben, i muskelfäste o leder -.-' Kan knappt gå! :(
haltar runder för det gör skit ont å gå, och benet e så varmt så de ikke e klokt.
Inte ens mina tabletter hjälper -.-'

Nu orkar ikke jag blogga mer.
Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0