'cuz your hot 'n cold.

- jag säger bara: SMÄRTA! Jag har sjukt ont i mitt ben :'( Mamma funderar på om vi ska ringa & få akut tid hos min läkare, har ju så ont ;/ Men de gör nog lagom ont å ta spruta där :(
aaaaaaah. jag blir G A L E N.
E faktiskt riktigt less på detta nu, inte nog med att jag hr ont fysiskt i kroppen utan jag blir sjukt trött och hängig med. Fan va jag gnäller men jag orkar inte med detta mer.
Hoppas verkligen att de blir bättre tills imorgon annars får jag ju åka in :/


Missar så mkt i skolan å min närvaro sjunker till botten pga detta. E så less på det.
VILL klara skolan med hyffsade betyg och inte bara sabba allt.
Tänkte tillbaka på 9an innan, jag blev ju deprimerad på vårterminen, såg verkligen inget ljus och struntade totalt i skolan & det visade ju sig i mina betyg, okej, blev ju godkänd i alla ämne och några vg hade jag men ändå. Vill ikke att det ska bli så igen.

Egentligen ska jag sluta gnälla nu. Men jag har så ont, sitter oh gråter hela tiden jag har såna smärtor och får typ kramp i benet ibland :'( Benet e så varmt så de inte e sant.
jag MÅSTE till skolan på onsdagh morgon iallafall, för om jag inte åker dit då så känner jag mig dum mot Sandra för vi ska göra redovisning. & sen vill jag ha den gjord.

Nästan helt 100 på att jag ska ringa till doktorn imorgon så detta får ett slut, hade varit lika bra att han gett mig en spruta i ryggen när han ändå håller på för den e helt kass igen.

Hoppas mina kära läsare mär bättre än vad jag gör iaf. Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0