Cherry Cherry lady (H)

haha, ibland känner jag mig; lost in the 80's haha. Jag gillar musiken därifrån :) Mamma&pappa mobbar jämt mig för dom va ju unga på den tiden å håller på med att jag diggar "deras" musik 20 år senare:D haha.

Lite skönt med helg nu, eller ja, imorgon kväll iaf. Ska va med Polski då ;D Eller ja, ska först å handla med mammi =)

Jag avskyr verkligen det vi ska göra imorgon på mentorstiden; Berätta vad man själv e bra på :( jag känner mig egoistisk då :D Bara; Hej jag heter emma och jag e bra på blablalbablbala, sådeså haha!
Jag va tvungen å fråga mamma HAHA & Polski. Men ja.. vet ikke om jag vill säga det :D

Fråga nr 2 e dock lättare :)
Vad man tkr e roligt å göra ;) ;*
haha, bästa frågan :D haha.



Take Care ;*

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det gick ju jättebra på mentorstiden! :)

2008-11-07 @ 18:52:57
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det gick ju bra :) !

2008-11-08 @ 18:53:40
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0