baby save up all your tears cause you'll be crying over me.

Idag har jag&mutti fixat massa till julmarknaden, e helt slut i händerna.
Idag har mamma gjort kalkon, INTE min melodi precis ;( Jag e ikke så förtjust i det precis ;D haha men ska snart ner & käka, idag blir det en mysig hemma kväll med familjen, va bestämt så för denna dagen skulle gå åt till julmarknaden för det börjar ju dra ihop sig. HEHE, snart min födelsedag med, 22 november :) Tur jag fyller år då iaf för jag är för tidigt född, skulle egentligen födas på LUCIA!!!! Kul ju.... Eller inte:)
Snart e det dessutom dags för Lisebergs trippen med Hp-Turism :) SKOJ!
Shit, nästa lördag ska jag passa ungarna igen. Kommer säkert få va där lika sent igen för päronen ska på 25 års kalas!
Yeye, men nu ska jag ner & joina mammut ist :)
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0