Another one bites the dust

Just nu sedor jag å lyssnar på Veronica Maggio :) Me like.

Denna dagen har varit helt okej :).. Vi har bara haft turism! De e så jäkla kul å intressant, jag e jätte glad för jag bytade från handel till turism, detta e mer praktiskt arbete & de e roligare. Nog för att jag kanske e blyg, men jag tycker de är lättare bland folk man ikke känner, de märker jag när jag jobba på Maxi, typ när någon ringer & beställer tårtor elr om dom frågar något, då har jag mkt lättare för att snacka än när jag ska hjälpa folk jag känner, nu menar jag nebart när man ska "leka" guide osv. För hjälpa folk med problem gör jag gärna =)

Jag har funderat lite på vart jag ska praoa, jag känner jätte mkt för att komma en bit bort, ska nog luska med Sara, min kusin som jobbar i Norge hur hon har de med praktik platser, för Maria, min andra kusin i malmö fixar prao platser till ngn skola i malmö ;/ Men båda jobbar iaf på hotell, Sara e ngn slags chef  :) & båda har jobbat som reseledare!

Sen e det annars om jag praoar hos Polisen, men njaa. jag vet inte, de e nog mer kontor o de e ikke så kul.
Jag vill iaf jobba med människor. På ett sätt hade jag gärna praoat på dagis men ja, jag vet inte. Ska snacka med mamma. För jag är där till & från å hälsar på å jag e alltid där när det är Lucia fest. Mamma jobbar ju där.
Å jag älskar att jobba med barn! Dom e så söta :D

Haha, jag tänker ofta på vem jag är mest lik - mamma elr pappa.
Finner dock flest sidor från mamma. Å hon säger själv att hon ser sig själv i mig.
De jag har fått av pappa e väl, hårfärgen och kanske envisheten.
Haha, det märkliga är att jag har ju ganska mörka ögon emellanåt (dom ändrar lite färg ibland xD) Och min pappa har liksom blåa ögon o mamma har ganska gröna ögon, asså inte mörk gröna.
En grej e positiv, mamma e fortfarande längre än mig :D haha å pappa e ju helt klart längre än mig, Frida är kanske 5 cm kortare än mig å hon e 13, hon kommer nog bli mkt längre än mig iaf ;D


 


Kommentarer
Postat av: denise

ah, veronica maggio. nog bra, ja =D

2008-11-11 @ 15:45:45
URL: http://d900529.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Skönt att höra att du är nöjd med ditt inriktningsval. :) Glöm inte att läsa till provet.

2008-11-11 @ 20:13:54
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0