- Nätterna plågar mig, stirrar i taket. Jag önskar du låg tätt intill.

- Nu sedor jag här och lyssnar på anna hertzman och ja, de e ju faktiskt första advent, så jävla mysigt!
  Jag älskar verkligen detta :) Idag ska jag&mamma till Bjällerklang i Billesholm och till Sånna gården :) Något som dock suger är att min rygg e kass igen, jag ska fan ringa till min doktor så fort som möjligt o be om en tid så jag kan få sprutor, även om jag hatar det hade det nog underlättat förtillfället. Sprut rädd som jag är! haha. Men när jag va liten blev jag skrämd av sprutor å sen dess har jag inte tyckt om det. Menmen, jag ska ändå fråga mutti om inte jag kan få övningsköra en runda faktiskt. De va minsann längesen.


Nätterna plågar mig,   
stirrar i taket.Jag önskar du   
låg tätt intill.
Utanför fönstret där rusar det timmar.
Här inne tycks tiden stå still.
Vänder mig om och försöker att sova.
I hjärtat finns bara du.
Det känns lite bättre men   
hjärtat det gråter.
Du finns här 24-7.


Anna Hertzmans nya låt e så jävla fin:)
http://www.myspace.com/annahertzman

Nu ska jag snart gå ner, min rygg pallar ikke data stolen xD Ganska normalt  :)

Just ja, jag&Madde gjorde en film om vårt liv i helgen, HAHA. den har minsann fått bra kritik ;) ..


Kommentarer
Postat av: Parina

du och din hertzman

2008-11-30 @ 20:45:02
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0