- for your eyes only

De va skola idag med, ganska najs.
Jag&marlene&nikki gick å handlade lussekatter på Preem, fett gott.
Jag&Parina e lyckliga kvinnor :D
& vi ska ha majs kul imorgon å plåga Alexandra med Abba låtar ;)

På affärsturismen redovisade vi, de va läskigt :I
hahah.


"Om du bara vill så säg till
Jag kan vara din vän när natten faller
Om du bara vill öppna din dörr
Och bara våga släppa någon in

Det bor en sorg i dina ögon som jag inte når
Det bor en sorg i ditt hjärta som är svår att förstå"




Så jäkla fin text är det, haha, jag diggar vissa Per Gessle låtar :$

Nu ska jag checka in bdb ist, imorgon e det götet&liseberg
Puss på det ;*

Kommentarer
Postat av: Parina

Det var en bra dag men dagen efter var ÄNNU BÄTTRE

2008-11-22 @ 18:37:26
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0