- du sover sött i rosenrött.

- Hejsan hoppsan!

Urk jag e trött, onödig eftermiddag, Blatte-Matte var ju hemma så de blev ikke möd gjort på Samhällen mer än den där stencilen. På historian skrev jag prov. När jag väl kom hem så sprang Rufus in!!! Han e en newfoundland, GANSKA stor & GANSKA envis, fick knappt ut han, snacka om SUR! Sen när jag väl fick ut honom så skulle jag flytta tvättställningen in i grovköket, då blev katten rädd så han sprang under vasken! Snacka om jobbigt. När jag väl städat gick jag upp till datorn, kände att jag faktiskt va värd det!
Snart kommer mamma hem å då ska jag äntligen få äta!

- jag brukar kassta pengar i en önskebrunn..
 - jasså vad önskar du dig då?
 - att jag satt in dom på banken istället

tycker fortfarande att de e kul :$ kass humor :) Men jag står för att jag har det, skrattar fan nästan åt allt.


Kommentarer
Postat av: Parina

Har du en ny blogg eller ? :O

2008-11-17 @ 22:41:26
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0