So this is christmas!

nu har jag varit off från bloggen IGEN! men helgen har varit späckad, i fredags va jag på avslutning i skolan, sen åkte jag till arbetsterapeuten, först en sväng hos mutti. Sen på kvällen åkte jag till Polski, vi fick nojja på barntänkande :O när vi va på ICA kollade vi tillochmed på barnkläder, vi ser framemot att bli mammor en dag :) I lördags så städade vi o tog in granen o sen kom farmor å farfar å fika.
Igår bakade jag&mamma julgodis, sen så kom Polski&Maddiiisen:) Mktmkt trevligt må jag säga!
Idag har jag städat (...igen...) innan mamma å pappa kom hem så slapp dom göra det eftre jobbet, kände mig lite duktig.

GODJUL PÅ ER ;*


Kommentarer
Postat av: Parina

Tack så mycket och God Jul på dig med (:

2008-12-22 @ 17:10:13
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Åsa Johansson

Godjul=)

2008-12-22 @ 17:25:46
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0