So let's dance, one more dance before I take you home

jag är så kär i 2 smokie låtar, jag&mamma knarkar dessa låtarna, helt otroligt fina!

parina underhåller mig @tm, hon sa en grej som verkligen stämmer in ibland: vi är som gamlingar fast yngre.
AHAHA, jag gnäller över min värk å min visdomstand å hon över sitt kärl, elr gnäll å gnäll men ändå, ni fattar!
de va dagens humorcitat.

Snart börjar Desperate housewives & det får jag ikke missa, de börjar om 10 minuter. hurry emma, hurry!
en glädjande sak är att jag faktiskt sovit bättre i natt, somnade runt 12 sen sov jag till 6, sen gick jag upp, för då kunde jag ikke somna om 8-) lika bra å gå ner å glo tv ist då.

Asså du FATTAR inte vilke hitt de här är asså!
min favvo låt, speciellt: "skrynkla lakanen i pyjamas" " LALALALA" & "ja de va ett jävla liv asså, okej, asså nu jävlar, du bara checka det här asså. såhär ska det fan låta asså"
HAHAHA, humor låten #1

Kommentarer
Postat av: Parina

Palla att vi är så bra

2008-12-09 @ 13:36:03
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Parina

checka festbloggen (den har ändrats) (:

2008-12-14 @ 12:59:59
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0