It must have been love

Riktigt härlig dag! Gått runder i slena joggingbyxor å tröja osminkad å håret stod åt alla håll å kanter ;D De e riktigt skönt å slippa tänka på hur man ser ut hahah. Jag å mamma bakade lussekatter idag, dom blev både fina & goda (:
Vi gjorde iordning pepparkaksdegen inför imorgon, för den ska ju vila över natten, så det blir pepparkaksbak på andra advent :) De e inte klokt vad tiden går fort!

Idag va faktiskt dagens diss mot pappa! Vi satt i soffan å kollade på "dansbandskampen" så e där en som 'liknar' pappa, så satt mamma å skrattade åt pappa, så såg han sån 'ledsen' ut så jag bara: Men det är ju synd om honom, han vill kanske inte se ut som han :( så mamma bara: eh:O HAHAHAHAHAHAHAHAHHA. så pappa bara :'/
De va lite dissning över det!



Polski&jag, jag må säga att mössan & hatten är inte te att underskatta!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0