I'm sleeping in my car

Jag har ikke haft tid för att blogg, skäms på mig!
Jag kan ju börja o berätta om mitt liv, en vecka bak typ.
Min rygg har blivit bättre, dock ikke helt återställd men de blir den aldrig ändå. Jag va på utvecklingssamtal i torsdags det gick bra :D

I fredas va jag i skolan sen hjälpte ja till på Dagis, de va fint (:
I lördags sprang jag på tåget till hbg å sen vidare till ystad, jag va sen! hahaha.
& när jag kom ner så väckte jag nog Tobbe HA HA.
Vi va på bio med Jonte&Annelie, vi såg "the day the earth stood still" den va ju inte direkt bra :p haha.
Men de va trevlig helg iaf :)

När jag kom hem på söndagen hjälpte jag mamma å baka julbröd å så..
Igår va jag i skolan, de va roligt!
Igår kväll började jag känna mig konstig å det blev tyvärr migrän så jag blev hemma idag.
Det vart läskigt när jag vaknade av jordbävningen elr va det nu va :o...
Läskigt!

Nu pratar jag med Polacken! haha, dom ska sätta upp julgranen idag! De vill jag med :( fast vi ska göra det på lördag ist :)

jag har planerat vad jag ska göra med mitt hår iaf (: har haft en anings beslutånget, det börjr ju bli långt igen ha ha ha. helt omöjligt är det !

Take Care!



Kommentarer
Postat av: Hon den snygge duvet

Mahaha okej men allt det dära visste jag redan. Hoppas dock du kommer i morron eller övermorron för det är min sista dag då. Men vi ses ju på filmkvällen sen ju (;

2008-12-16 @ 18:11:58
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0