Chiquitita tell me what's wrong?

Nu har det varit underbart julfirande, vi åt julmat ikväll med, guuuud det känns som att jag rullar fram, de e det enda negativa med julen, man äter så himla mkt!

Jag fick mkt fina presenter igår, hemskt glad :) och det jag gav uppskattades med!
Idag ska jag & päronen bara glo på tv & kanse spela spel. sen ska jag&mamma hämta frida i natt. Lovade mamma att följamed för hon hatar att köra ensam mitt i natten när hon är trött för hon e rädd att hon somnar!



Såhär såg jag ut på Julafton!




Mina "fina" pepparkakor :)


GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer
Postat av: Tjejen från knivsta

Jätte fina kakor(:ses i morron på Starshine

2008-12-26 @ 16:13:44
Postat av: Gunilla

Så fina pepparkakor, de måste jag visa dottern!

2008-12-28 @ 11:31:10
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0