- På radion spelar Johnny Cash


. jag e helt kär i en låt! Parina jag ska lätt spela den för dig imorgon :)


kan säga som såhär, de e ganska jobbigt å sitta upp i sin säng en hel natt, utan e minsta sekunds sömn! Det har ag upptäckt i natt!
Jag e galet trött, hoppas på sömn inatt.


I morse när jag väl höll på att somna knackade det på dörren, jag gick ner med täcket omvirat runt kroppen, nyvaken och rufsig i håret, inga galsögon elr linser så jag såg inget. Där stod e kille i 20 års åldern, jag fick fram ett hest: hej och undrade vad han ville?! han bara: hej, jag ska kolla er skorsten! jag bara: he he heeeeeeeeeeeeee okej! Så jag fick klä på mig å gå ut å visar vart där fanns stegar osv. Lite mögligt för när han åkt hem så kunde jag givetvis ikke somna om /: haha.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas du snart mår bättre så vi får se ditt glada ansikte i skolan igen! :)

2008-12-05 @ 17:56:12
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0